Friday, January 16, 2009

renungan bersama...

"Ketika Allah berfirman kepada malaikat: Sesungguhnya Aku hendak menjadikan seorang khalifah di bumi. Mereka bertanya (tentang hikmat ketetapan Tuhan itu dengan berkata): Adakah Engkau (Ya Tuhan kami) hendak menjadikan di bumi itu orang yang akan membuat bencana dan menumpahkan darah, padahal kami sentiasa bertasbih dengan memujiMu dan mensucikanMu?. Tuhan berfirman: Sesungguhnya Aku mengetahui akan apa yang kamu tidak mengetahuinya."

ermm.. entry kali nie.. aku nak cite ttg manusia.. berdasarkan dr petikan kat atas.. so dah terbukti la bahawa kata2 dr malaikat tu benar belaka... manusia diciptakan untuk membawa binasa sahaja.. kalo x caya renungkan la... kejadian di palestin....

hari nie lak.. pagi nie lak.... member aku nye kete "kecik" baru dpt 2 hari.. tayar dah nak kena rembat.. dah.... perbuatan siapa... MANUSIA!!!!!!!!! so renungkan lah... kalo btul kita di ciptakan bukan untuk membawa kemusnahan x kira dari segi apa... BUKTIKAN LA!!!!!!!





-kete epul yang baru dan kehilangan tayar -

5 comments:

  1. aiyoyo...
    ksian juga...
    org SD kuat curik ka

    ReplyDelete
  2. huuhuuuh...bahaya tu SD.....
    haha.....

    epul....pkcik bwh umah aku cakap dia penah test drive pakai 3 tayar ja...
    (xsedar tayar ilang tgh drve)
    nti hg try la....
    haha....

    ReplyDelete
  3. haha...nasib tarak apa2..
    kalau tak seday gak..

    ReplyDelete
  4. anonymous: hahahaha... aku rasa pakcik bawah umah ang bawa kete 3 tayar 2... tut-tut.. yang kat thai tu...

    ReplyDelete